Obserwuj

Klany

W grze Fishing Clash gracz może stworzyć własny, lub dołączyć do innego klanu.
Istnieje wiele korzyści za bycie w klanie:

- Gracze mogą wspólnie z pozostałymi klanowiczami uczestniczyć w wydarzeniu Skrzyni Klanowej. To specjalne wydarzenie w którym zadaniem graczy jest zebranie jak największej ilości haczyków w czasie jego trwania. Im więcej haczyków zostanie zebrane w klanie, tym wyższy poziom Skrzyni Klanowej jego członkowie będą mogli otworzyć. Najwyższe poziom Skrzyni Klanowej mogą zawierać najrzadsze Legendarne Błystki. Jedynie gracze, którzy należą do klanu w momencie rozpoczęcia wydarzenia, oraz w czasie jego trwania i zdobędą chociaż jeden haczyk na rzecz wydarzenia mogą otworzyć Skrzynię Klanową.

- Gracze mogą czerpać korzyść z wysokiego miejsca zajętego przez klan w klanowym rankingu w wydarzeniach - nie każde wydarzenie posiada ranking klanowy.

- Gracze mogą prosić, oraz przekazywać błystki innym klanowiczom - może to być czasem wymagane, aby zdobyć dodatkowe punkty w niektórych wydarzeniach. Proszę mieć na uwadze, że ilość przekazywanych błystek jest ograniczona w zależności od jej rzadkości.

- Gracze mają dostęp do czatu klanowego na którym mogą swobodnie rozmawiać.

Aby stworzyć klan, wciśnij przycisk klanu znajdujący się na głównym ekranie gry. W oknie wybierz opcję "Załóż Klan" Na tym ekranie możesz wpisać nazwę klanu, wybrać awatar, oraz wpisać opis klanu.

Możesz także określić czy klan będzie:
- otwarty - każdy gracz będzie mógł do niego wejść
- na zaproszenie - gdzie gracze będą musieli zostać wpierw zweryfikowani przez założyciela

Aby dołączyć do klanu, wybierz opcję "Wyszukaj Klan" Będziesz mógł wyszukać klan po nazwie, oraz określając różne opcje, takie jak narodowość, ilość punktów prestiżowych itp.

Proszę mieć na uwadze, że podczas wyszukiwania konkretnego klanu, należy wpisać jego dokładną nazwę wliczając przerwy i znaki specjalne.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 3 z 3
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

Komentarze

Oparte na technologii Zendesk