Obserwuj

Osiągnięcia

Osiągnięcia to kolejny sposób na sprawdzenie swoich umiejętności, jak i zdobycie nagród. Aby je zobaczyć, wejdź w zakładkę Osiągnięcia w Twoim profilu (kliknij w swój avatar w lewym dolnym rogu).

Osiągnięcia polegają na wykonaniu określonej czynności. Za każdym razem gdy wykonasz daną czynność, pasek postępu osiągnięcia będzie się coraz bardziej wypełniał. Jeżeli wypełnisz go w całości, zdobędziesz kolejny poziom osiągnięcia. 

Każde osiągnięcie ma 4 poziomy:

  • brąz 
  • srebro
  • złoto 
  • platyna

Za dobycie 4 poziomu osiągnięć otrzymasz puchar oraz nagrody w postaci doświadczenia. Za zdobycie czwartego poziomu w trudniejszych osiągnięciach przyznawane są banknoty.

 

Osiągnięcia podzielone są na kategorie:

  • Przedmioty
  • Wędki
  • Ogólne
  • Łowiska
  • Ryby
  • Mistrzowskie

Aby lepiej śledzić postęp w osiągnięciach, możesz skorzystać z filtrów:

  • Wszystkie - wszystkie osiągnięcia z danej kategorii
  • Nowe - te osiągnięcia, które jeszcze nie zostały wykonane
  • Trwające - osiągnięcia, które obecnie wykonujesz
  • Ukończone - osiągnięcia, w których osiągnąłeś/aś 4. poziom.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Masz więcej pytań? Wyślij zlecenie

Komentarze

  • Avatar
    KAT666

    "Niektóre osiągnięcia dają również nagrodę w postaci banknotów ale nie wszystkie." - Skoro są tu potrzebne informacje to może warto by było napisać dla nowych graczy za które osiągnięcia są banknoty - czy może na tym polu również planowane są "zmiany zgodnie z sugestią graczy" ?

  • Avatar
    Kingmat5

    Może by tak osiągnięcia ze sprzętem za monety, to byłoby dobre rozwiązanie dla nowych graczy.

Oparte na technologii Zendesk